Svammelsvammel


Lördag idag. Jag har varit ledig torsdag och fredag eftersom jag jobbar i helgen. Väldigt behövligt! Har genomfört hälften av min Biologi nu, vg på båda uppgifterna :) Igår var jag hos Frida och gjorde nya akrylnaglar, blev riktigt nöjd över resultatet! Kanske kan visa en bild, men annars är det bara att följa mig på instagram #linnamwestelund. På kvällen igår var jag och Johannes och såg Oz the Great and Powerful, den var faktiskt rätt okej! Väldigt vacker om inte annat. 
 
Jajja, jag har fått lite klagomål om dålig uppdatering.. Måste nog hålla med om det. Är väldigt okreativ nu för tiden. Men en himla bra sak som händer nu idag är att vi ska fara och kolla på en 3a på Sandbacka, det känns jättekul! Hoppas den faller oss i smaken och att vi får den :) Sådärja, en liten sammanfattning om vad som har hänt mig de senaste dagarna. Nu måste jag pysa till jobbet! Hejsvejs.

 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback