Snipgränds kvarterslokal!


Efter mitt förra inlägg blev jag väldigt nostalgisk. Jag tänker tillbaka på den tiden då vi ofta hyrde Anki och Marias kvarterslokal om kvällarna för diverse aktiviteter. Paradise hotel-tittande, fester, födelsedagsfirande, filmkvällar, bastukvällar och fotbollstittande. ÅH! Myspys. Mer kvarterslokalfester åt folket! Det var tider det. Snipgränds kvarterslokal kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. :)
Kanske att man kan styra någon nostalgifest där nu när mina snipisar har flyttat tillbaka? 
 
 
Kommentarer
linn:

hahaha otippat att jag stötte på dig idag å sedan ligger dessa nostalgi bilder ute =) OJ se ung vi va ;) !!!

annkået:

jamen åååh! Det måste vi bara göra :D HAHA va söta vi var. Jag saknar den tiden så oerhört, så mycket att jag nu sitter här och lipar. Blir för mycket för mitt blödiga hjärta ^^


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback