Lite Oman


Hallå allihopa. Just nu befinner jag mig i Oman, Salalah. Trodde för ett ögonblick att jag kunde lägga upp bilder på instagram från min mobil, men det är praktiskt taget omöjligt. Sämst 3G här. Men men i alla fall så åker vi hem imorgon och då blir det mycket bilder här på bloggen så håll utkik! Vi har haft det underbart med strålande väder och grymt hotell. Jag har aldrig varit på lyxigare hotell och hotellfrukosten är makalös! Helt sjuk :) Idag är i alla fall första dagen med ett moln på himlen så då passade vi på att sätta oss vid datorn en stund. Vi har varit på kvällsmarknaden här i Salalah och jäklar vad obekvämt det var. Omanborna blev som galna och vill att man ska köpa, köpa, köpa. Jag är som en riktig svennebanan och vill helst strosa omkring utan att någon ska komma fram, och sedan kanske köpa något utan att man måste pruta och ha sig. Igår var vi på en thailändsk restaurang utanför hotellområdet, billigt och bra! Det är lite dyrare här på hotellet. Dock flög det fladdermöss en meter ovanförr, vilket var lite läskigt. Aja, det blir väl mer sen när vi kommer hem :) Ha det så bra sålänge! 
Kommentarer
linn:

sjuuuuuuuuuuuuuuuuukt göööttttttttttttttttt


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback