en fredag i Stockholm


Jag vill börja dagens inlägg med att kommentera Sverige-Brasilien som jag såg i onsdags. Det var tråkigt att Sverige förlorade med så stora siffror men det var häftigt att se ett så bra fotbollslag plus Pelé. Förra gången jag befann mig på Råsunda spelade jag själv där nere på planen, i 9an skol-SMfinalen, vi vann på straffar.
 
Idag är det jädrans varmt i Stockholm. Har legat på balkongen och läst "The Dirt" och försökt fånga den sista sommarvärmen innan det bär upp till Umeå igen och snart blir höst. Ikväll ska jag äntligen få träffa Johanna:) Vi hade tänkt att käka ute och sedan dra vidare mot Grönan. WIE! Jag kommer bli som ett litet barn när jag kommer innanför portarna, jag känner mig själv. Ha en bra fredagkväll! 
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback