Upp som en sol & ner som en pannkaka


Min lördag var bra, söndag var mindre bra. Eller fruktansvärt dålig. Lördag; Mamma bjöd släkt och vänner på hejdå-middag här som slutade med att jag och Linn for till Olles där vi träffade bland annat Sandra och så vidare. Mycket trevligt! Och eftersom både jag och Linn jobbade söndagdag så fick jag slagga hos brorsan och Linn så vi kunde ta oss till jobbet tillsammans. Söndag; vaknade klockan sju på morgonen i soffan, skulle gå och fylla ett vattenglas på toan, fumlade lite, och sedan blev det svart. Vaknade upp kort därefter liggades på kakelgolvet, bultande huvud och ömmande armbåge. Vad hände? Fyfan, så dåligt jag mådde. Panikringde mamma som fick agera ambulans. Panikringde min bror som låg i rummet brevid (kunde inte ställa mig upp). Summa av kardemumman, jag fick hjärnskakning och blev magsjuk. Tur att jag är ledig idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback