den 16 augusti


Dricker precis första koppen kaffe i lägenheten, äntligen! Och det blev riktigt gott. Nu bär det vidare ner till stan där jag ska möta upp StockholmsJohanna som har kommit hem, yiho! För övrigt så måste jag berätta om min kanske coolaste dröm någonsin. I drömmen var jag typ "bästa kompis" med ingen mindre än Lady Gaga. Hon landade på Arlanda och sedan åkte vi tillsammans in till Stockholm för att shoppa loss, hon ville gå till h&m. Massa blickar och bland annat en tant som trodde Gaga hade varit med i svenska melodifestivalen. Efter shoppingturen ville Lady Gaga åka till paradisbadet i Övik... HAhaaaaa, va? Ja, vi for dit i alla fall och sedan bar det vidare till en kompis födelsedag, som firades i slalombacken på Bräntis. Sedan var det dags för Lady Gaga att förvandlas till någon annan, tråkigt :( Haha, var bara tvungen att dela med mig. Knasigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback