Sanningen bakom den vilsna katten


Efter månader av saknad och smärta har jag nu fått klart för mig vad som hände min gravida kisse som jag tog hand om i somras. Idag i VF var hon med, hon har tydligen fött tre FUCKINGOTROLIGTSÖTA kattungar. Helt sjukt så söta de är! Jag får lite ångest att vi valde att låta henne föda på djurskyddet och inte här hemma (mor min ville inte). Tydligen så döps katterna efter upphittaren (egentligen jag), men eftersom det var min mamma som ringde djurskyddet så blev det efter hennes namn (Inger) = alla katter börjar på I. Jag har fällt någon tår av saknad och hoppas att de får ett bra hem! Om någon är intresserad av att skaffa katt har ni nu en fin möjlighet att få underbara kissar.





Kommentarer
Johanna:

aaaaaaw. synd att man är allergisk

Soffan ouzaka:

ååååh! tänk att det var tack vare dig som de där kissarna lever och mår bra. DU ÄR BÄST BEBJI!

Soffan ouzaka:

ååååh! tänk att det var tack vare dig som de där kissarna lever och mår bra. DU ÄR BÄST BEBJI!

Soffan ouzaka:

Tack vare dig lever dom där kissnarna och mår bra! DU ÄR BÄST BEJBI!

jenny:

Så söta dom är! vilken tur att du tog hand om mamman och att du änrligen fick veta vad som hände med henne :)

Sandra B:

Ih, vad söta!

hade My inte varit så sjukt anti andra djur hade jag lätt tagit en till kisse, oavsett vad Robert skulle säga.. :) men My hade säkerligen ätit upp en liten kissebäbis som den lilla markatta hon är.. :)

linn:

svar: oh jag vet sötnos :) <3

Linda:

Åhhh jag hade velat ha Isa!


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback