Såatte...


Igår sprang jag på stan på jakt efter en outfit till halloween typ. Det blev lite annat istället, kan visa sen:) Men i alla fall så har jag nu bestämt mig vad jag ska vara. Efter jobbet for jag till Johanna där vi såg idol, åt godis och beställde hem lite grejer från internet till halloween. Vad det var är fortfarande hemligt! Men jag är supernöjd, hihihi.
Dagen ser utföljande; hämta upp brorsana och göra några ärrenden, hämta upp Johannes för att sedan fara och laga middag och sen ska vi se The Last Airbender 3D, fettnaaajs. Ha en bra lördag allihopen! Puss och kram skumbanan. 



Kommentarer
Anonym:

The last airbender är ju baserad på en serie som jag å mullis har sett!! Fast visst har du sett några avsnitt också med mig va? HOPPAS FILMEN LEVER UPP TILL SERIEN :D annars blir jag en sad panda :( men du! vi måste snacka om halloooooweeeeeeeeeeeen! dejt i veckan? :D


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback