Min kväll igår.








Jag jobbade kväll igår. Det var inte alls tänkt att jag skulle partja. Kring nio kom Johanna in, färdig för fest. Det dröjde inte länge förrän hon hade taggat upp mig också. Så efter stängning var det bara att skynda sig hem och göra sig iordning. Vi hämtade upp en full Karin och hennes cykel, vidare till Johanna där det blev tequila race. Ingen favorit, men det går ju ner, knappt. Sedan blev det Olles, Allstar, lite efterfest och taxiresa hem med en alltför pratglad taxichaffis. Men men, summasummarum härlig spontan kväll. Nu blir det jobb ikväll. Pusshay.
Kommentarer
puma:

JAG? FULL? Nääääää.... hahah jag minns typ knappt krogen, var ni på olles med mig? Jag hade nog inte behövt de där tequilashotsen... :P


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback