Det är dags för fredagsmyyyyys


En ledig dag, skönt. Inget jobb, ingen innebandy. Bara mys. Jag sov till halv 12 och sedan sprangs det lite på stan med mamma. Jag var tvungen att byta min guldtröja från bikbok som gick sönder efter jag använt den i kanske 30 min, hurra. Men jag fick en alldeles ny:) och om den går sönder så får jag pengarna tillbaka, känns brabra. Senare ikväll är jag bjuden på middag hos Johanna, trevligt värre! Så ser min fredag ut. Jag måste hinna förbi systemet en sväng också förresten, det får jag inte glömma! Imorgon är det fest!

Jag och Smilla ute i trädgården. Min nya tröja och jävlar vilken färg mitt hår hade här ute.




Kommentarer
mulla:

vilka fina bilder mullss=) Tagga match idag! WOOOIIIHO

2010-10-09
Linn:

men hallå!!!! DENNA HÅRFÄRG VAR JU RÅSNYGG!!!!!!!!!!!!!!! Varför färgar du blond igen??? :P


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback