Upp som en sol och ner som en jävla pannkaka.


Jag sträckte mig i ryggen igår på träningen, fick en blödning och massa nerver ikläm. Jävla upphopp. Men vad fan ska jag göra åt saken. I morse kunde jag inte komma mig upp ur sängen, jag kunde inte jobba och jag kan defentivift inte träna ikväll. Skönt att mitt pass på jobbet gick att byta bort, men jag fick fortfarande ångest och skuldkänslor över det (min första sjukanmälan sedan jag började). Det blev inte direkt bättre när jag förklarade att jag inte kunde träna ikväll. Crash boom bang, där fick jag. Jävla skit.


Kommentarer
Sandra B:

aaah, var det du som var sjuk? :/

anneli ringde mig och frågade om jag kunde jobba men var precis själv påväg att ringa för att sjukanmäla mig, ligger med feber och snorar.. jippie!

Mathilda - Gina Tricot News:

SV: ja det gör jag! :) 450kr + 60kr frakt.

Sissi:

riktigt snygg bild!

Eeeeeelin:

nej men aj! Stackare! Kyra på dig!


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback