På tisdag är det fläskkotlett.






Några klagar på att jag är dålig på att uppdatera, hehe jag kan inte göra med än att hålla med. Mitt hår har växt nå jävulskt. Hehe. Idag fick jag äntligen träffa min underbara kompis Sofia. Jag har saknat henne. Trots att vi inte ses så ofta som jag kanske vill så vet jag verkligen var jag har den bruden. Vi träffades på stan och jag fick göra några inköp faktiskt. Det var meningen att jag skulle på tisdagsrex ikväll också, men jobbet gjorde mig less och trött (jättekonstigt..) Så nu blir är jag fast vid datorn med True blood och den nyaste Wallander. Puss.
Kommentarer
Sofia:

åh, det var verkligen roligt att träffa dig idag. Jag hade saknat dig med!! Och du är verkligen jättefin i ditt långa hår.. hehe :) puss fina du!

2010-08-24 http://s
jull:

Gudars, vad snyggt! När ska vi skypea? saknar dig!

2010-08-25
Erlanderica:

Nice site, welcome to my


Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback