It's just emotions taking me over.


Jag har huvudvärk. Jag pallar inte. Jag är hungrig. Någon om kan komma och laga mat åt mig? Det blev inga kräftor. Vi får se vad som händer istället... Härligt väder är det ju i alla fall! Yes, nu kom mamma hem från fjällen. MAT. Och död åt mitt huvud. Word, det finns så sjukt många människor som man ödslar negativ energi på, så varför ens orka bry sig och börja ödsla.. Ikväll ska jag njuta. 


Älskade Åland, allt var underbart. Tänka sig, till och med att vara sjukt bakis var underbart. Att spela match bakis var underbart. Allt var helt underbart. Sällskapet var bäst. Jag vill ha höst, vinter och sedan vår, för då är det Åland. Åland åland åland, fan vad dryg jag är som ältar.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg?

E-post: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:

Trackback